<$BlogRSDUrl$>

tirsdag, april 11, 2006

Dit og dat 

Hrmf!!! Idag opdaterede AC ventelisterne på hjemmesiden, og vi er stadig nummer 4, så der er ikke noget nyt på den front. Vi havde dog heller ikke hørt om, at der skulle være bragt nye børn i forslag, så vi forventede staus quo og blev heldigvis ikke skuffede, meeen det kunne da have være skønt, hvis vi var blevet positivt overraskede...

Jeg er iøvrigt bare SÅ glad og rørt over de dejlige kommentarer, som digtet Tanker til Lillemyr har affødt. Jeg har løbende i processen skriblet lidt af den slags, men har aldrig rigtig haft modet til at "sende det i æteren" før, så det har virkelig betydet meget for mig, at det er blevet modtaget så positivt. MANGE TAK for det :-)

Jeg kan ikke huske, om jeg har nævnt det før, men hvis man er til adoptionsdigte og diverse fortællinger om hhv. at adoptere og at være adopteret, så er det værd at læse en antologi, som Koreaklubben for nylig udgav. Den hedder Adoption - en proces, et liv, en skæbne og er skrevet af såvel adopterede som adoptanter. Den er udgivet i elektronisk form og kan hentes ganske gratis her.

Det bliver ikke til mere skriveri for nu, da jeg er træt og mør. Vi har begge fri i disse dage og knokler løs med at male og rydde op. Det er hyggeligt at sysle side by side, det er skønt løbende at opleve forvandlingen fra skrot til slot, men det giver mildest talt en sund og naturlig træthed, der gør, at vi begge to sover fortrinligt om natten for tiden.

Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?