<$BlogRSDUrl$>

onsdag, november 08, 2006

Hvis og hvis... 

Seneste melding fra ACs kontaktperson kom i mandags og lyder på, at det nu ser ud til, at vi får ceremoni torsdag den 16. november. Vi venter fortsat i spænding på at få det af- eller bekræftet og har for en sikkerheds skyld forhåndsbooket et par billetter med THAI til Vietnam på mandag, da der pludselig var sådan et par stykker ledige. Vi hååååber, vi får brug for dem. Det vil lige præcis sætte os i stand til at nå det hele med ankomst tirsdag, besøg på børnehjemmet onsdag og overdragelsesceremoni torsdag. Pyha - vi får helt sved på panden bare ved tanken om det program.

Behøver jeg at sige, at vi er noget så trætte af at svæve i uvished efterhånden???

Comments:
Åhh, jeg håber I kommer af sted på mandag. Hvis vi ikke snakkes inden, så rigtig god tur.

Knus Lea
 
Næhhh, jeg kan dælme godt forstå I er godt trætte af uvishede efterhånden!
Krydser hvad krydses kan for at I kommer af sted på mandag - ja, og om en uge har mødt jeres skønne Mathilde Myr for første gang!!!!!
Tror på at denne weekend bliver en af de helt store i jeres venten med tankerne om, at NU skal det ske!!!!

Mange kærlige tanker fra Christianshavn!
May-Britt
 
Hvor jeg dog håber og ønsker for Jer, at det er NU I skal afsted...tænk engang det er lige om lidt, at I har Jeres skønne datter i armene 0:))

Jeg krydser alt det jeg har for, at I kan tage afsted på mandag og ha´ ceremoni på torsdag.

Kæmpe knus fra
Charlotte
(som nu står nr. 4 på "min" liste)
 
Hej Dorte.
Krydser hva, krydes ka. Håber virkelg for Jer, at der hold i det denne gang. Er det hele nu pakket og klar...., er du sikker..... Skidt, alt kan købes, bare man har penge.
Kærlige knus og tanker fra Helle
 
Hej Dorte & Peter

Åh gud...siger vi bare. God vind. Vi tænker på jer.
Carl, Peter, GRY.
 
Hej Dorte og Peter.

Må det da for filan snart være jeres tur til at drage mod det skønne Vietnam! På mandag er jo lige om lidt........gisp.
Hvad betyder "det ser ud til at blive"? I morgen er vel sidste dag I kan få endelig besked om det bliver mandag eller ej?

Mange tanker fra Rikke
 
Ja, som Rikke trænger jo også til at høre hvad "det ser ud til at blive..." egentlig betyder!! - men nok ikke så meget som I længes efter det!
Lille Mathildemyrs side er de mest tjekkede sider pt. herhjemme - bliver fredag mon ikke forløsningens dag???
Åhhhh, kære Dorte, hvor jeg krydser fingre for det og at I endelig kan sætte kurs med eventyret på mandag.

kærligst
May-Britt
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?