<$BlogRSDUrl$>

lørdag, november 18, 2006

Huuuuuuuuulk og vrææææææl 

Sådan cirka lød det, da jeg blev ringet op af sagsbehandleren fra AC idag (fredag) og hun fortalte, at vores ceremonidato nu endelig er faldet på plads :-)

Efter at have forsikret den stakkels og forståeligt nok forvirrede kvinde om, at jeg skam havde det aldeles fremragende og blot var usigeligt lettet over, at det rent faktisk ser ud til, at det bliver til noget med den adoption, fik jeg de nærmere detaljer fremlagt.

Vi skal have ceremoni torsdag den 30. november, og da vi som bekendt har været så forudseende at have såvel visa, hotel og forhåndsbooking af billetter på plads, kan vi rejse afsted allerede på mandag.

Vi er bare så uendeligt glade og lettede, men føler os samtidig en kende udmattede. Vi har fejret det glade budskab med en tur i Tivoli her til aften, hvor vi har nydt såvel julepynt som julemad, da vi jo nok ikke oplever så meget mere af den slags mere i år - men det skal der bestemt ikke lyde klager over, for vi vil også meget hellere til Vietnam ;-)

Lige nu sidder far Peter i sofaen og spacer til en eller anden tilfældig film, og jeg tror, jeg vil gøre ham selskab, for jeg er alligevel for træt og bims til at foretage mig mere fornuftigt idag.

HURAAAAAAAAAAAAAAAAA - hvor er det bare STORT, SKØNT, FANTASTISK og en enorm forløsning, at vi endelig kan blive forenet med den lille skønne Mathilde :-)

Comments:
Kære Dorte og Peter

Hvilken fantastisk nyhed - KÆMPE TILLYKKE.

Nu må I have en rigtig god tur.

Vi håber, at vi ses i Hanoi.

Hilsen Janni og Michael
 
Også et stort tillykke her, Dorte. Jeg bliver så berørt over at det endelig er jeres tur, at jeg skam også sidder her og kniber en lille tåre - husker jo alt for godt, hvor ulidelig ventetiden i uvished er!! Nu er den overstået for jeres vedkommende, og i stedet begynder et vidunderligt eventyr om en lille familie med far, mor og datter!

Tænk engang i overmorgen er I afsted... Jeg sender jer alle de bedste ønsker for en helt igennem vidunderlig rejse. Noget siger mit at det ønske såmænd nok skal gå i opfyldelse ;-)
 
ENDELIG !!!!!!
Hjertelig tillykke !! Kan I nu ha en helt og aldeles vidunderlig og pragtfuld begivenhedsrig tur !!!
De kærligste og varmeste hilsner til MOR Dorte og FAR Peter fra
Helle Læsø

PS. Glæder mig til, at hører hvordan det går....
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?