<$BlogRSDUrl$>

mandag, juni 20, 2005

Det burde jeg faktisk gøre! 

Solen skinner fra en skyfri himmel, det er en sommerdag af den fineste slags - så jeg burde egentlig sætte mig ud i haven og nyde den!

Men bunkerne og skidtet er efterhånden vokset op i knæhøjde - så jeg burde måske istedet få ordnet lidt herhjemme!

Og skoleferien er lige begyndt, og det er tid til at få taget hånd om de sidste hængepartier, så lærerens sommerferie for alvor kan begynde - det var måske i virkeligheden det jeg burde få gjort nu!

Vi rejser iøvrigt på ferie på søndag, og der skal vaskes tøj, pakkes, købes kattegrus osv. - det burde jeg i hvert fald begynde at tage hånd om!

Kors i r.... hvor er der i grunden meget her i verden, man burde gøre! Jeg kan blive helt rundtosset af det nogle gange, og hvad ender jeg så med at gøre istedet? Jeg surfer lidt rundt på nettet, får læst de seneste nyheder på Adoptionzone, Adoption fra Vietnam og på ACs hjemmeside. Hvorfor h...... er det så svært at tage en beslutning, holde fast i den og så rykke på den???

Nå, men first things first hedder strategien. Jeg begynder simpelthen fra en ende af. Jeg går sq ud i haven, gør jeg! Hvor jeg f...... VIL slappe af og hygge mig uden samvittighedskvaler de næste par timer, om jeg så får hedeslag, forbrændinger og varmeknopper af det! Så må jeg tage hånd om det herinde og alt det andet, når jeg er solet godt igennem.

PYH - det letter at brokke og at ha' en plan :-)

Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?